Tre sagsbehandlere til Københavns Kommunes folkeregister

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for sagsbehandling, at yde god service over for borgerne og vil du være med til at drive folkeregisteret på en positiv, udviklende og effektiv måde?
Så er følgende stilling måske noget for dig.

Om os
Københavns folkeregister består af en kontorchef og 31 medarbejdere fordelt på teams. Vi beskæftiger os med forskelligartede, spændende opgaver, herunder registrering af flytninger, personoplysninger, sundhedskort, lægeskift, husejerattester, slægtsforskning m.v. Derudover varetager Folkeregisteret centrale opgaver i forbindelse med afholdelse af valg.

Vores arbejdsklima er uformelt med en åben og ærlig omgangstone. Vi prioriterer stabilitet, engagement og samarbejde højt og er del af et center med fokus på resultater, trivsel og gode ansættelsesvilkår.

Vi lægger vægt på, at du

  • har erfaring med sagsbehandling og trives med borgerkontakt
  • er kontoruddannet inden for det offentlige
  • har en stærk digital profil og kan bistå i arbejdet med at styrke digitale løsninger
  • hurtigt kan sætte dig ind i nye sagsområder
  • kan arbejde selvstændigt og samtidigt levere høj kvalitet
  • er serviceminded og positiv over for nye udfordringer i en travl hverdag
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i

  • lettere sagsbehandling
  • betjening af borgere telefonisk og i borgerservicecenteret i Nyropsgade
  • håndtering af opgaver i forbindelse med afholdelse af valg
Stillingerne kræver gode samarbejdsevner, en god kommunikativ forståelse og flair for at arbejde i en politisk organisation. Du skal kunne arbejde selvstændigt og trives i en travl hverdag. Du får et spændende arbejdsmiljø med kolleger, der brænder for deres arbejde.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne er på fuld tid. Løn- og ansættelse sker efter HK-overenskomst.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingerne, kan du kontakte kontorchef Trine Oliveri på 2712 3946 eller teamkoordinator Marianne Jespersen på 2167 9746.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og eksamensbevis(er).

Søg via linket senest mandag den 14. august 2023
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 34/35.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
Kultur- og Fritidsforvaltningen er Danmarks største kulturforvaltning. Vores arbejdsopgaver spænder bredt fra idræt, kultur og borgerservice til huslejenævn, folkeregister, vielser og afvikling af valg og folkeafstemninger. I Kultur- og Fritidsforvaltningen arbejder vi for at skabe de bedste rammer for kultur- og fritidslivet i København – og i samarbejde med københavnerne at skabe en by, der lever og udvikler sig. Vi er en politisk ledet organisation og har til opgave at understøtte og udleve politiske beslutninger. Alt sammen med det overordnede formål at give københavnerne et bedre kultur- og fritidsliv og være en åben og professionel indgang til Københavns Kommune.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192558&DepartmentId=22486&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5855404

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet