Opgavekoordinator til Område for Parkering, Bygge-, Parkerings- og Miljømyndigheden i Teknik- og Miljøforvaltningen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til et job, hvor du sammen med enhedschefen, din opgavekoordinatorkollega og parkeringsvagterne skaber et godt arbejdsmiljø med udgangspunkt i effektiv løsning af kerneopgaven (parkeringskontrol)? Så søger P-kontrol i Område for Parkering en målrettet og servicemindet opgavekoordinator.

Område for Parkering bidrager til fremkommeligheden, bylivet og grøn omstilling i København. Vi varetager parkeringskontrol, ligesom vi håndterer og udvikler de forskellige parkeringsordninger i byen, som bidrager til at begrænse trængsel og sikrer, at byen er fremkommelig og sikker at færdes i for alle grupper af trafikanter – både bilister, fodgængere og cyklister.

I dit daglige arbejde skal du understøtte enhedschefens virke og vil have en bred kontaktflade med omkring 100 parkeringsvagter, der arbejder hele døgnet. Ligeledes vil du være en nøgleperson i forhold til samarbejdet med andre enheder i området samt andre enheder i forvaltningen og kommunen.

Om jobbet
Opgavekoordinatorens opgaver vil primært falde inden for det administrative område og omfatter bl.a.

  • varetagelse af administrative og driftsmæssige arbejdsopgaver afledt af den daglige drift i enheden (fx statistikker, vagtplaner, særlige indsatser mv.)
  • referent på møder i enheden, teammøder, TUS, samtaler mv.
  • tilsyn og koordinering med kvalitetsmåling af parkeringsafgifter, arbejdsmiljø, mv.
  • koordination med andre enheder og centre
  • ad hoc projektdeltagelse og ad hoc administrative og driftsopgaver
Om dig
Vi forventer, at du har erfaring med lignede opgaver – gerne fra det offentlige. Af natur er du selvstændig og opsøgende i din opgaveløsning. Du har et godt humør og har stor interesse i at være med til at skabe en god arbejdsplads.

Vi forventer desuden, at du

  • er venlig, ansvarsbevidst, fordomsfri og god til at samarbejde i et mangfoldigt arbejdsmiljø
  • er pålidelig, har overblik i det daglige og kan klare pressede situationer
  • har særdeles gode danskkundskaber, både i skrift og tale og er god til at arbejde med pc, tablet, smartphone (Office pakken, mail mv.)
  • har gode engelskkundskaber
  • har god forståelse for tal, statistik mv.
Vi tilbyder
Vi tilbyder et afvekslende arbejde i et positivt og humørfyldt arbejdsklima, hvor frihed under ansvar er et nøglebegreb. Du får en spændende hverdag i en organisation i forandring og bliver en del af et fællesskab med kolleger, der har højt humør og menneskeligt overskud.

Om os
Område for Parkering er en del af Bygge-, Parkerings- og Miljømyndighed under Teknik- og Miljøforvaltningen. Område for Parkering er førende inden for parkeringsvirksomhed og har fokus på kvalitet i arbejdet samtidig med, at vi ønsker at være en attraktiv arbejdsplads.

I Bygge-, Parkerings- og Miljømyndighed, Teknik- og Miljøforvaltningen, tager vi hensyn til byens behov og arbejder på at skabe en forudsigelig, sammenhængende og effektiv myndighedsbehandling. Vi er primært ansvarlige for myndighedsopgaver inden for byggeri, miljøbeskyttelse, parkering samt trafik og byliv.

Din arbejdstid
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt og vil som udgangspunkt ligge i tidsrummet 07:00-16:00 efter aftale med enhedschefen.

Din løn
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængig af kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.

Start og proces for ansættelse
Vi forventer, at stillingen tiltrædes den 1. september 2023.

Yderligere oplysninger
Hvis du ønsker yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte enhedschef Tomas Kristensen på 4062 6210 på hverdage mellem kl. 10.00 og 14.00.

Søg via linket senest tirsdag den 11. juli 2023
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler med udvalgte kandidater i uge 28 og 29. Dette sker på vores adresse på Islands Brygge, 2300 København S

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192827&DepartmentId=19399&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5856061

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet