Vil du være Udlændingestyrelsens stemme udadtil i Borgerservice Næstved?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Så er du måske vores nye kollega i Telefonisk Betjening i Udlændingestyrelsens Borgerservice i Næstved. Der kan være tale om både midlertidige og faste stillinger.

Lidt om alt det vi tilbyder
I Udlændingestyrelsens Borgerservice har vi den direkte kontakt med styrelsens brugere både telefonisk og personligt. Det er primært gennem telefonivejledningen og den personlige betjening i Borgerservice, vi i Udlændingestyrelsen møder vores brugere og sikrer, at de får den bedst mulige vejledning om reglerne på et område, som har stor betydning for samfundet og den enkelte bruger.

Udlændingestyrelsens strategi Mød Verden indgår som en naturlig del af vores arbejde. Du kan læse Mød Verden her.

Lige nu mangler vi flere kolleger til vores Telefoniske Betjening i Næstved, som brænder for at yde en professionel service, og som trives med en hverdag, der er præget af meget kontakt med både styrelsens brugere og andre myndigheder og andre kontorer i styrelsen. Vi vejleder primært ud fra vores hjemmeside nyidanmark.dk, som du kan besøge her.

Hvis det er noget, du kan genkende dig selv i, så læs endelig videre.

Din primære arbejdsopgave vil være at betjene brugerne og andre myndigheder, når de henvender sig telefonisk med spørgsmål til udlændingeområdet eller til konkrete sager. På sigt vil du også skulle bistå med personlig betjening og forskellige skriftlige sagsbehandlingsopgaver.

Du bliver en del af et stort kontor, hvor vi på nuværende tidspunkt er ca. 75 medarbejdere fordelt på afdelinger i Jylland, på Fyn og på Sjælland. Vi er kendetegnet ved at have et stærkt fællesskab, og vi samarbejder på tværs. Vi er uformelle, og vi vægter kommunikation og kompetenceudvikling højt.

I Telefonisk Betjening i Borgerservice i Næstved vil du indgå i et team på aktuelt 18 medarbejdere.

Vores forventninger til dig
Du har en relevant baggrund, f.eks. en kontoruddannelse, og har en åben og fleksibel indstilling til dit arbejde, da vores opgaver påvirkes af omverdenen. Når du arbejder hos os, skal du derfor kunne omstille dig og trives med, at opgaverne og løsningerne hurtigt forandrer sig.

Vi forventer også, at du:

  • er arbejdsom og resultatorienteret
  • kan vejlede vores brugere på både dansk og engelsk
  • er kvalitetsbevidst og evner at møde brugerne på en professionel og serviceminded måde, da vi lægger vægt på at være en ”myndighed med venlighed”
  • har gode samarbejdsevner og motiveres af at løfte i flok, da vi er gensidigt afhængige af hinanden for at komme i mål med vores fælles arbejdsopgaver
Udlændingestyrelsens Borgerservice har faste åbningstider. Vi forventer derfor, at du er mødestabil og indstillet på at arbejde inden for faste åbningstider. I takt med at du udvider dine arbejdsopgaver, som ikke nødvendigvis kræver fysisk tilstedeværelse, kan der være mulighed for på sigt at indgå en aftale om hjemmearbejde i en del af arbejdstiden.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du ansættes som kontorfunktionær i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter OAO-S-Fællesoverenskomsten og organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK). Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.

Ansættelsesområdet er Udlændinge- og Integrationsministeriet med tilhørende institutioner, og arbejdsstedet er Udlændingestyrelsen, Farimagsvej 51A, 4700 Næstved.

Der kan både være tale om midlertidige og faste stillinger på fuldtid med gennemsnitligt 37 timer om ugen.

Politiets Efterretningstjeneste vil gennemføre et sikkerhedstjek af din person, så vi i Udlændinge- og Integrationsministeriet kan vurdere, om du er egnet til at varetage stillingen. Du skal løbende kunne bestå et sikkerhedstjek gennemført af Politiets Efterretningstjeneste undersøgelse under hele din ansættelse. Du kan læse om, hvordan vi behandler dine persondata her.

Har du spørgsmål i øvrigt, er du velkommen til at kontakte teamkoordinator Nina Manojlovic-Karlshøj på telefonnummer 30 47 67 89 eller e-mail nnmn@us.dk eller enhedschef Lisbeth Holm Ravn på telefonnummer 20 54 19 83 eller e-mail lihr@us.dk.

Søg stillingen
Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest tirsdag den 29. august 2023.

Vi forventer at holde 1. samtaler i uge 36 og 2. samtaler i uge 37. En mindre del af samtalen vil foregå på engelsk. Der vil være tale om engelsk på almindeligt dagligdags niveau. Der vil også være en skriftlig test i forbindelse med samtalen, hvor vi vil teste dine skriftlige danskkundskaber. Testen tager cirka et kvarter og skal løses uden hjælpemidler.

Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Lige Adgang.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

US - København, Ryesgade 53, 2100 København Ø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=171489&DepartmentId=8774&MediaId=3177&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891156

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet