Studentermedhjælper til Sundheds- og Omsorgsforvaltningen på Københavns Rådhus

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du tæt på de politiske beslutningsprocesser i et spændende og travlt miljø? Og har du lyst til at opnå unik erfaring i at betjene politisk udvalg, borgmester og direktion i Københavns Kommune? Så er du måske den studentermedhjælper, vi søger.

Center for Ledelse og Kommunikation i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen søger en ny studentermedhjælper til at hjælpe med sekretariatetsbetjening af politisk udvalg, borgmester og direktion. Du får en hverdag tæt på både det politiske og administrative niveau, hvor du skal bidrage til den gode sekretariatsbetjening, mens du selv får masser af erfaring og indsigt i arbejdet som embedsperson i et ledelsessekretariat.

Dine vigtigste opgaver vil være

  • kvalitetssikring af materiale til Sundheds- og Omsorgsudvalget og borgmesteren
  • koordinering og praktik i forbindelse med udvalgsmøder samt diverse seminarer og besøg
  • bistå dine kollegaer med udarbejdelse af mødemateriale og oplæg
  • hjælpe med kommunikationsopgaver og opsætning af forvaltningens nyhedsbrev
  • diverse ad hoc-opgaver også af praktisk karakter
Om dig

  • Du er tæt på at afslutte din bachelor eller er lige gået i gang med din kandidat
  • Du interesserer dig for offentlig forvaltning og politik og kan se dig selv i det karrierespor
  • Du er ambitiøs og forberedt på en hverdag med mange bolde i luften og højt tempo
  • Du bidrager til det gode humør på kontoret og er nysgerrig, selvstændig, vedholdende og opsøgende på alle typer af opgaver
  • Du er detaljeorienteret, lægger vægt på ordentlighed og er måske ligefrem en grammatiknørd
  • Du trives i et arbejdsmiljø, hvor der skal samarbejdes på tværs af forvaltningen og med mange forskellige samarbejdspartnere
  • Du vægter fællesskab og holdånd højt
Vi forventer, at du kan være hos os to dage om ugen. Dagene kan aftales i forhold til din undervisning. Vi er fleksible i forhold til at tilrettelægge arbejdet i eksamensperioder, ligesom vi forventer, at du er fleksibel i perioder, hvor vi oplever travlhed.

Om os
Center for Ledelse og Kommunikation består af 35 medarbejdere. I den del af centret, som du bliver en del af, har vi ansvaret for bl.a. betjening af det politiske udvalg, borgmesteren og direktionen. Derudover er Center for Ledelse og Kommunikation ansvarlig for presse, kommunikation og kampagner. Vi er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen med i alt ca. 10.000 ansatte, der hver dag sikrer sundheds- og forebyggelsestilbud, rehabilitering, pleje og omsorg til borgerne i Københavns Kommune.

Vi har en høj faglighed, en spændende og relevant kerneopgave og en høj grad af tillid og uddelegering til den enkelte medarbejder. Hos os er omgangstonen uformel, og alle bidrager til at skabe et godt arbejdsmiljø. Godt humør og fokus på at løfte i flok er centralt hos os.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Arbejdstiden er 15 timer om ugen.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte udvalgssekretær August Ferdinand på 2366 4191 eller udvalgssekretær Lisbeth Halvorsen på 2366 4191. Bemærk at vi ikke er tilgængelige i uge 28, 29 og 30 på grund af sommerferie.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV, eksamenspapirer og andet relevant dokumentation.

Søg via linket senest tirsdag den 15. august 2023
Vi forventer at holde samtaler i uge 34.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193076&DepartmentId=19673&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862891

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet