Student til Direktionssekretariat

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du interesseret i organisationsudvikling, og har du lyst til en rolle tæt på direktionen, hvor dagene ikke ligner hinanden, og udviklingsmulighederne er mange? Har du holdånd, gå-på-mod og et kvikt hoved? Så er du måske vores nye student i Direktionssekretariat.

En omskiftelig hverdag tæt på direktionen Som student hos os får du et godt indblik i, hvordan det er at arbejde i en statslig styrelse. En stor del af vores arbejde handler om at udvikle og understøtte Arbejdstilsynet som organisation og sikre gode processer på tværs. Du får som student lov til at prøve kræfter med mange forskellige opgaver, og vi vil med udgangspunkt i din profil finde opgaver, som kan udvikle dig. De forskellige opgaver kan fx være at hjælpe med udviklingsopgaver, bestilling og udarbejdelse af mødemateriale eller præsentationer samt planlægning og afvikling af møder, faglige events og arrangementer.

Et kontor med ambitioner, samarbejde og plads til et godt grin Du vil i direktionssekretariatet blive en del af et hold på 14 dygtige kolleger. Vi har sammen ansvaret for blandt andet Arbejdstilsynets strategi, organisationsudvikling, ledelseskommunikation, proces for ministersager, Arbejdstilsynets internationale arbejde og diverse opgaver med snitflader til Koncern HR. Hver dag hjælper vi hinanden med at lykkes, så vi sammen kan understøtte Arbejdstilsynets organisation, direktion og ledelse bedst muligt. Vi har et godt kollegaskab og lægger vægt på samarbejde, respekt og en uhøjtidelig omgangsform med plads til et godt grin.

Er du god til processer og samarbejde? Vi forestiller os, at du læser på en samfundsvidenskabelig eller anden relevant uddannelse. Det er vigtigt, at du har en god procesforståelse, lyst til dialog og kan sætte dig i modtagerens sted – både når du tilrettelægger processer og skriver oplæg. Derudover drømmer vi om, at du:

  • har mod på at kaste dig ud i nye udfordringer og er hurtig til at lære nyt
  • er stærk skriftligt og i powerpoint og kan kort og præcist få kernen frem på skrift
  • er ansvarsbevidst og struktureret og kan bevare overblikket i en travl hverdag
  • er dialogsøgende og god til at samarbejde – også med andre fagligheder end din egen
  • er en god kollega, der gerne giver en hånd med.
Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er en studenterstilling på gennemsnitligt 15 timer om ugen. Vi tager højde for, at du skal passe dit studie og i eksamensperioder, hvor studiet kræver mere af din tid, er der mulighed for fleksibilitet. Vi vil gerne have, at du starter den 15. august 2023.

Du bliver ansat som student efter OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste. Det er en forudsætning for ansættelsen, at du er indskrevet ved en højere læreanstalt og er aktivt studerende.

Dit daglige arbejdssted er Landskronagade 33, 2100 København Ø.

Spørgsmål og ansøgning Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte kontorchef Tania Engbo Dyck-Madsen på tlf. 5087 4884.

Vi ser mangfoldighed som en styrke og opfordrer alle interesserede ansøgere uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest mandag den 12. juni 2023.

Vi forventer at holde samtaler den 19. og 20. juni 2023.

Vi ser frem til at læse din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Arbejdstilsynet, Landskronagade 33, 2100 København Ø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169407&DepartmentId=6067&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841674

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet