BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være en af vores sommerferieafløsere i Hjemmeplejen i Københavns Kommune?
Du får frisk luft og et meningsfuldt arbejde. Ring til os i dag på 3050 3252!
Vi søger dig, der…
Du behøver ikke vide, hvordan man giver en borger støttestrømper på eller vide hvordan man brygger en kop kaffe. Bare du allerede nu kan sige ”ja” til disse udsagn:
- Jeg kan arbejde 30-37 timer om ugen i perioden maj til september 2023.
- Jeg er imødekommende, mødestabil og serviceminded.
- Jeg har en positiv indstilling til ældre og arbejdet med ældre mennesker.
- Jeg taler dansk, og jeg kan cykle.
Vi forventer desuden, at du kan arbejde hver tredje weekend og på helligdage, så vores søde, faste kolleger kan holde fri.
Nyd din sommer på cykel i København
Din opgave vil være at hjælpe borgerne i deres eget hjem med det, de ikke kan selv. De kan have brug for både praktisk hjælp til at vaske tøj og hjælp til personlig pleje, som et bad. Du cykler rundt mellem borgerne, og på bare én dag kan du møde mange forskellige borgere som for eksempel Mohammed, Ragnhild og Bent.
Se video: Sådan ser det ud, når dit arbejde foregår på cykel gennem byen
Når du starter hos os, får du en grundig introduktion til arbejdet. Vi tager udgangspunkt i dine erfaringer og kvalifikationer, og mens du bliver lært op, er der altid nogen at spørge til råds.
Du bliver ansat efter den gældende overenskomst. Som sommerferieafløser er din timeløn omkring 143 kr. i timen, men hvis du har relevant uddannelse eller erfaring, kan din timeløn blive højere. Du får naturligvis også tillæg til din faste timeløn, når du tager aften- og nattevagter, og når du arbejder i weekenden.
Hvis du efter sommeren overvejer at videreuddanne dig indenfor området, sidder vi klar til at vejlede dig. Du har også mulighed for at blive hos os som fast afløser til dags-, aften- og nattevagter eller som fast weekend- og ferieafløser.
Et sommerferiejob med mening
Hjemmeplejen i Københavns Kommune er inddelt i fem forskellige enheder, og du vil blive tilknyttet og have dine nærmeste kolleger i en gruppe på omkring 30 mennesker i én af de fem enheder.
Her fortæller en af vores nuværende kolleger, Mereme, hvordan hun oplever mening i arbejdet som SOSU-hjælper i Hjemmeplejen: ”Det er spændende at hjælpe borgerne – især hvis de kan lære at gøre ting, de ikke har kunnet gøre selv i lang tid. Eller når jeg kan motivere en ensom borger til at besøge aktivitetscentret. Det er så dejligt at mærke deres glæde, når de pludselig kan selv igen. Der giver mit arbejde bare rigtig god mening”.
Læs mere om arbejdet som SOSU-hjælper i Københavns Kommune her.
Få hjælp til at søge: Ring 3050 3252. Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage kl. 08-16.00. Du kan ringe til os med spørgsmål, og vi kan hjælpe dig med dit CV og din ansøgning. Vi holder løbende samtaler, og vi indhenter straffeattest i forbindelse med din eventuelle ansættelse. Hvis du kan starte hurtigst muligt, er det et plus.
Vi glæder os til at høre fra dig!
Søg via linket senest torsdag den 1. juni 2023
Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192000&DepartmentId=23221&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5835007