Relationsstærk chefkonsulent til forretningsudvikling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du spille en central rolle i at udvikle og systematisere processer omkring vores forretning? Trives du med en palet af samarbejdsrelationer, og er du dygtig til at opbygge netværk? Har du blik for at styrke salgsarbejdet ved at forretningsgøre koncepter, idéer og formater? ​Så har vi en stilling til dig. 

Tiltræknings- og fastholdelsessituationen i velfærdssamfundet kalder på endnu mere fleksibel, tværfaglig og praksisnær kompetenceudvikling. Det betyder, at vi skal udvikle vores formater for videreuddannelse og kompetenceudvikling, og at vi skal tilgå vores kunder og interessenter på nye måder. Derfor har vi har brug for dig, der kan udvikle og drive strategiske forretningsudviklingsprocesser, så vi imødekommer behovene for kompetenceudvikling af høj kvalitet, der styrker velfærdssamfundets opgaveløsning. Vi er godt på vej, men vi har brug for hjælp til at opbygge og implementere vores forretningsorganisation.

Om jobbet 
Du får en varieret hverdag og opgaveportefølje, hvor du skal arbejde på mange organisatoriske niveauer og faglige arenaer. Opgaverne spænder fra at udarbejde business cases sammen med vores faglige konsulenter og undervisere til at arbejde mere overordnet med f.eks. udvikling af forretningsstrategi og -planer.

Du får ansvar for at styrke vores kapacitet og kompetencer i relation til vores forretningsorganisation. I dette arbejde skal du opbygge og implementere vores forretningsmodel samt facilitere samarbejder på tværs af organisationen.

Dine nærmeste kolleger vil være konsulenter med et særligt ansvar for forretningsudvikling og -drift inden for deres respektive fagområder.

Herunder er dine opgaver at:

  • udforme beslutningsoplæg om forretningsstrategi og prioritere strategiske indsatser i samarbejde med chef- og ledergruppen
  • evaluere og følge op på strategiske indsatser samt sikre ledelsesinformation 
  • udvikle og implementere fælles værktøjer og metoder, f.eks. til forretningsplaner, markedsanalyser, kundeanalyser, salgsopfølgning​ samt kortlægge vækstmuligheder
  • drive netværket for vores konsulenter med ansvar for forretningsudvikling.

Om dig
Du har en relevant kandidatuddannelse og dokumenteret erfaring med forretningsudvikling og eventuelt interessevaretagelse i relation til kompetenceudvikling og konsulentvirksomhed. ​Du arbejder strategisk med en analytisk tilgang og er lydhør og responsiv over for dine kolleger og samarbejdspartneres erfaringer og viden, som du formår at sætte konstruktivt i spil i samarbejdet. 

Du bruger din viden om udviklingstendenser og relevante markedsforhold inden for efter- og videreuddannelsesområdet til at være igangsættende og bidrage til udvikling af rentable initiativer i samarbejde med fagmiljøerne.

I din opgaveløsning udviser du selvstændighed og tilgår opgaverne med en høj grad af systematik.

Derudover ser vi gerne, at du:

  • har indsigt i velfærdssamfundets kerneopgaver samt tidens store udfordringer og viden om centrale kunder og aftagere
  • søger muligheder for forbedringer i og for videreuddannelsen og gennemfører indsatser for at skabe forandring og skalering
  • har erfaring med projekt- og procesledelse.

Vi tilbyder:
I videreuddannelsen arbejder vi aktuelt med at styrke vores kapacitet og kompetencer i forhold til markedsføring, salg, forretningsudvikling og projektorganisering. Du får rig mulighed for at sætte dit præg på denne udviklingsproces sammen med videreuddannelsens medarbejdere og ledelsesgruppe.

Derudover tilbyder vi:

  • Tæt samspil med og stor opbakning fra en ambitiøs ledergruppe, der bidrager til den strategiske forankring af vores forretningsmodeller 
  • Mulighed for at gøre en forskel for professionsudviklingen i velfærdssamfundet
  • Fagligt stærke og dedikerede kollegaer, der brænder for at skabe gode læringsforløb 
  • Et tværfagligt netværk for forretningsudviklere, som arbejder med salg, markedsføring og interessevaretagelse, og som gerne vil bidrage til at udvikle en fælles og mere effektfuld forretning.

Om os
Københavns Professionshøjskole (KP) er med mere end 20.000 studerende og knapt 2.000 medarbejdere en af de største videregående uddannelsesinstitutioner i Danmark. Videreuddannelsen består af 3 faglige områder: Sundhed, Social og Beskæftigelse, Ledelse, Organisation og Forvaltning samt Pædagogik og Skole. Hvert område huser to-tre afdelinger. Vi er i alt godt 150 ansatte (lektorer, adjunkter og konsulenter). Vi leverer undervisning og kompetenceudvikling samt udvikler ny viden til primært det kommunale, regionale og statslige område. Vi har etableret et læringslaboratorium, der understøtter udviklingen af nye formater, og indsatsen her skal koordineres med forretningsudvikling, salg og markedsføring. Vi har omkring 15 dygtige konsulenter med særligt ansvar for et afgrænset fagligt forretningsområde, som indgår i et fælles netværk om forretningsudvikling.  

Løn- og ansættelsesvilkår 
Du bliver ansat som konsulent med ansvar for forretning med start den 1. oktober 2023. Arbejdstiden er på 37 timer om ugen. Du vil referere til vicedirektør Dorte Vangsø Rasmussen.

Afhængig af din erfaring og kvalifikationer er der mulighed for ansættelse som special- eller chefkonsulent under overenskomst mellem Skatteministeriet og relevant organisation. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer. 

Arbejdspladsen er beliggende på Tagensvej 18, 2200 København N. Der vil også være opgaver og mødeaktivitet på KP’s øvrige lokationer.

Vil du vide mere?
Københavns Professionshøjskole vil bidrage til udviklingen af det danske samfund, dets velfærd og velstand, kultur og demokrati. Det gør vi ved at sætte nye standarder for professionsbacheloruddannelse, for videreuddannelse og for praksisnær forskning og udvikling. Det kræver ikke alene god, men fremragende undervisning. 

Læs mere om Københavns Professionshøjskole og vores strategiske retning ’Fælles om fremragende undervisning’ på www.kp.dk.

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte vicedirektør Dorte Rasmussen på tlf.: +45 71909414​​.

Interesseret?
Send din ansøgning og CV via ansøgerknappen senest den 11-08-2023.

Vi forventer at afholde samtaler den 16. og den 25. august 2023. Kandidater, som udvælges til anden samtale, vil skulle gennemføre et forløb med test og case. 

Københavns Professionshøjskole skeler hverken til køn, alder, etnicitet eller lignende, men alene til kompetence og talent.
 
_________________________________________________________________________________________
 

Københavns Professionshøjskole er med mere end 20.000 studerende og 2.000 ansatte en af de største videregående uddannelsesinstitutioner i Danmark. 

På Københavns Professionshøjskole uddanner vi pædagoger, sygeplejersker, lærere, socialrådgivere, fysioterapeuter, jordemødre og mange flere. 

Sammen med vores samarbejdspartnere vil vi sætte nye standarder for professionsuddannelse, forskning, udvikling og efter- og videreuddannelse inden for skole og pædagogik, sundhed og velfærd, ledelse og forvaltning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Professionshøjskole, Tagensvej 18, 2200 København N

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://kp.career.emply.com/ad/relationsstaerk-chefkonsulent-til-forretningsudvikling/35x8hi/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5860070

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet