Regnskabsansvarlig søges til Bikubenfonden!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en erfaren og selvstændig regnskabsansvarlig til et barselsvikariat hos Bikubenfonden beliggende i København NV. Barselsperioden starter i oktober, så vi ønsker, at den rette kandidat starter den 1. september for at sikre en glidende overgang. Stillingen er på 37 timer om ugen med mulighed for fleksible arbejdstider.

Om Bikubenfonden:

Bikubenfonden er en erhvervsdrivende fond, der administrerer forskellige aktiver og projekter. Fondens portefølje inkluderer værdipapirer, private equity fonde, landbrug og ejendomme. Derudover har fonden interne bevillinger og administrerer bl.a. kunstbutikker og kollegier. Du vil være ansvarlig for regnskabsområdet som helhed, hvor du vil referere til økonomichefen.

Arbejdsopgaver:

  • Bogføring af moms og håndtering af værdipapirer
  • Bankafstemninger
  • Bogføring af løn
  • Afstemninger til hele regnskabet, herunder skyldige bevillinger og kreditorer
  • Kvalitetssikring af arbejde udført af andre medarbejdere
  • Månedsluk og kvartalsluk, herunder forberedelse af materiale til revision
  • Indberetninger til DK Statistik
  • Sparringspartner for andre medarbejdere og bidrag til teamets succes

Kvalifikationer og kompetencer:

  • God sparringspartner, da du skal sparre med medarbejderne i teamet samt økonomichefen
  • Solid erfaring med regnskab, herunder evnen til at udføre afstemninger i overensstemmelse med revisionskrav
  • Erfaring med ERP-systemer, Navision og/eller BC365
  • Evne til at finde løsninger og navigere selvstændigt gennem komplekse opgaver
  • Detaljeorienteret og disciplineret tilgang til arbejdet
  • Gode samarbejdsevner og evnen til at kommunikere effektivt med kolleger og interessenter
  • Evnen til at opretholde et godt humør i et travlt arbejdsmiljø

Vi tilbyder:

  • Et spændende barselsvikariat i en anerkendt fond
  • Fleksible arbejdstider med mulighed for hjemmearbejde
  • Et dynamisk og imødekommende arbejdsmiljø med fokus på samarbejde
  • Gode personlige udviklingsmuligheder som en del af et erfarent team
  • Frokostordning til et månedligt beløb
  • Parkeringsmuligheder og nem adgang til offentlig transport
  • Løn efter kvalifikationer

Hvis du ønsker at arbejde i en spændende og dynamisk fond samt kan se dig selv i ovenstående rolle, vil vi gerne høre fra dig. Vi forventer at have fundet den rette profil inden 1. juli, så du må meget gerne søge hurtigst muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Adecco, Falkoner Alle 1, 4. sal, 2000 Frederiksberg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.adecco.dk/jobannonce/?ID=149569&linkref=109961&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5839968

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet