Projektleder til enheden Vejvedligehold

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Der er tryk på udviklingen i København. Teknik- og Miljøforvaltningen, Område for Byvedligehold og Tilsyn (OBT) er en central aktør, og vi tager os af de fysiske forandringer i byen. Det er vores ambition at skabe verdens bedste storbymiljø og et unikt byliv i København. Vi søger en projektleder med stærke kompetencer inden for planlægning af porteføljen af drifts- og anlægsprojekter for kommunens egen udførende enhed til vejvedligehold og anlæg.

Din nye arbejdsplads
Dine nærmeste kolleger bliver projektledere, byggeledere, enhedssekretariatet og specialarbejdere i enheden, som til sammen varetager en lang række vedligeholdelsesopgaver lige fra opbrydning, brøndarbejde, brolægningsopgaver, fræserarbejde, asfaltudlægning og afmærkning til mindre anlægsopgaver som trafiksikkerheds-, parkerings- og genopretningsprojekter. Enheden består af ca. 85 medarbejdere og vi holder til på Kraftværksvej.

Du skaber overblik og kan samarbejde med alle
Som projektleder er du ansvarlig for detailplanlægningen og uddelegering af de arbejder, vi udfører. Det er desuden dit ansvar, at de udførende folk er ordentligt instrueret i opgaverne og ved, hvad der forventes i forhold til tid og kvalitet. I enheden er der desuden en overordnet planlægningsenhed, som varetager den overordnede planlægning og kommunikation. Som projektleder er du en vigtig brik i forhold til den daglige kommunikation enhederne imellem, og ikke mindst skal du sikre, at den nødvendige kontrol og tilbagemelding i forhold til de opgaver, som enheden varetager.

Om dig
Du er en engageret og dynamisk person med en akademisk baggrund og med minimum tre-fem års erfaring med projektledelse fra bygge- eller anlægsområdet fra fx en offentlig virksomhed, entreprenør- eller rådgivende virksomhed. Det er væsentligt, at du er vant til og trives med at arbejde med administrative opgaver, som kræver overblik, struktur og systematik, og at du motiveres af at planlægge og få tingene til at fungere. Du evner at se tingene i større sammenhænge og medtænke alle detaljer i planlægningen. Som person er du løsningsorienteret og vægter kvaliteten i dit arbejde højt. Du har personlig gennemslagskraft, er nysgerrig, loyal, initiativrig og relationsskabende. Du kan skabe overblik og komme i mål. Du trives med at have travlt med forskellige opgaver i en hverdag, hvor rammerne for opgaveløsningen kan ændre sig.

Vi tilbyder
Du får et spændende og udfordrende job i en stor og dynamisk organisation. I dagligdagen vil du indgå i et team med fire andre bygge- og projektledere i enheden. Du refererer til enhedschefen. Vi har et godt arbejdsmiljø, hvor stemningen er præget af en uformel og løsningsorienteret omgangstone, hvor der også er rum til det sociale i en travl hverdag.

Ansættelsesvilkår
Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst, afhængig af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Vi ønsker, at du kan tiltræde snarest muligt. Der kan forekomme weekend- og natarbejde. Om vinteren er det evt. muligt at indgå i kommunens vinterberedskab.

Er du blevet nysgerrig?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Pia Elsborg på 4260 6266.

Søg via linket senest søndag den 20. august 2023

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193562&DepartmentId=20242&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5881028

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet