Personalekonsulent til Rigshospitalet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Motiveres du af at have en bred kontaktflade i løbet af en dag og vil du anvende hele dit HR-penalhus, så læs videre her.

Vi søger en dygtig og erfaren personalecenterkonsulent, der tilknyttes Hjertecentret med rådgivning, bistand og understøttelse af personaleområdet på centret.

I centret vil du indgå i et mindre partnerteam med vagtplanlæggere, og hvor du får til opgave at sikre en høj faglighed, ordentlighed og ikke mindst en sikker håndtering af sager i centret.

Som personalekonsulent får du et udfordrende job på en levende og inspirerende arbejdsplads. Du bliver kontaktperson for en bred vifte af ledere og samarbejdspartnere og bliver involveret i både strategiske såvel som daglige personalemæssige problemstillinger, herunder personaleadministrative driftsopgaver, så som stillingsopslag, rekruttering, lønforhandlinger og sygefraværssamtaler. Endvidere er det naturligt at se personalejura i sammenhæng med arbejdsmiljø og trivsel i centret.

På Rigshospitalet er vi i gang med at etablere en stærk fælles Personale- og uddannelsesenhed, som arbejder kliniknært i at understøtte direktion, ledere og øvrige samarbejdspartnere indenfor det brede HR-område. Du vil sammen med den centrale personaleenhed og det øvrige team af personalekonsulenter i centrene indgå i den samlede personale- og uddannelsesenhed med reference til Personale- og Uddannelseschefen, og du vil få primær arbejdsplads i Hjertecentret.

Vi tilbyder et stillingsindhold bestående af:

  • Rådgivning af centrets ledere
  • Personaladministrative opgaver fra A til Z samt vejledning i procesforløb
  • Sparring og uddannelse i centrets funktioner på det personaleretlige område
  • Forhandling med de faglige organisationer
  • Et fagligt stærkt miljø med øvrige personalecenterkonsulenter, vagtplanlæggere og personalemedarbejdere i Rigshospitalets overordnede Personaleenhed
  • Mulighed for selv at påvirke udviklingen og gøre en forskel med din rådgivning til vores ledere.
Dine kvalifikationer

  • Du har solid erfaring med ansættelsesretlige problemstillinger
  • Du har erfaring fra region eller sundhedsvæsen og gerne fra sygehusvæsenet, herunder solidt kendskab til at arbejde med overenskomster
  • Du har den rette erfaring og relevant uddannelse
  • Du kommunikerer sikkert og præcist - både skriftligt og mundtligt
  • Du har erfaring indenfor forhandling og løn
  • Du kan arbejde i team såvel som selvstændigt.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst, og der ydes tillæg efter kvalifikationer. Stillingen er en fuldtidsstilling.

Tiltrædelse: 1 september 2023.

Vil du vide mere?
Du er meget velkommen til at kontakte Personale- og Uddannelseschef Louise Berg på tlf. 3545 6461.

Din ansøgning
Ansøgningsfristen er 8/7 2023, og vi forventer at afholde samtale den 11/7.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Rigshospitalet, Blegdamsvej 9, 2100 København Ø

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 08-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=250346&DepartmentId=17161&MediaId=4710&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5859626

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet