Økonomimedarbejder til Regnskabsafdelingen i Danmarks største forvaltning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at sikre en god og effektiv økonomistyring og sørge for et korrekt regnskab i Danmarks største forvaltning? Så er du måske vores nye økonomimedarbejder.

Vi søger en fagligt dygtig og engageret medarbejder med regnskabsforståelse og stærke samarbejdsevner, som kan være med til at sikre høj kvalitet i driften, og som samtidig har fokus på udvikling og optimering af processer.

Din primære opgave vil være at varetage mellemkommunal afregning af dagtilbud for børn, der benytter pladser over kommunegrænsen. Arbejdsopgaverne omfatter blandt andet regningsbetaling, fakturering, behandling af indmeldelser og udmeldelser, registrering af flytninger, takstberegninger, budgetopfølgning og kontakt til andre kommuner.

Vi forventer, at du

  • har relevant uddannelse, fx kontoruddannet med speciale i økonomi
  • har gode it-kundskaber
  • er fortrolig med regneark
  • har erfaring med økonomisystemet SAP/Kvantum og institutionssystemet KMD I2
  • hurtigt kan sætte dig ind i relevant lovgivning
  • er serviceminded, initiativrig og fleksibel
  • har overblik og orden i dit arbejde
  • kan arbejde såvel selvstændigt som indgå i teamsamarbejde
  • trives i en travl hverdag, har en positiv indstilling og et godt humør
Vi tilbyder
Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune er Danmarks største kommunale forvaltning med et budget på 11 mia. kr. Stillingen er placeret i teamet for forældrebetaling i forvaltningens centrale regnskabsafdeling i Administrativt Ressourcecenter. Centret har ca. 250 dygtige og engagerede medarbejdere, der håndterer en bred opgaveportefølje bl.a. med fokus på styring af økonomi, administration, anlæg og kapacitet.

Du bliver ansat i en stor organisation med gode muligheder for faglig udvikling og karrieremuligheder. Vi har et godt fagligt og kollegialt arbejdsmiljø, hvor vi løfter i flok og brænder for at skabe de bedste rammer for byens børn. Vi har en uhøjtidelig omgangstone, hvor vi lægger vægt på, at det skal være både spændende og sjovt at arbejde hos os.

Løn- og ansættelsesvilkår
Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer. Stillingen lønnes i henhold til overenskomst med HK og fastsættes efter principperne for Ny Løn.

Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Yderligere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte regnskabschef Sofie Berggren Hansen på 4047 9443 eller specialist Tina Rostgaard på 2329 2488.

Søg via linket senest søndag den 13. august 2023
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 34.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192904&DepartmentId=22740&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5858255

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet