BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for sundheds-it og ledelse? Og kan du holde overblik over en stor portefølje? I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen (SUF) er vi ambitiøse med både vores ledelse og vores digitaliseringsindsatser. Som ny afdelingsleder skal du bistå med at holde det høje ambitionsniveau og sikre, at vi lykkes med styringen af vores portefølje og ledelsen af vores tekniske systemejere og medarbejdere på informationssikkerhedsområdet.
Center for Digitalisering i SUF er ansvarlig for digitalisering i Københavns Kommunes sundheds- og omsorgsforvaltning. Vi er ca. 70 dygtige og engagerede medarbejdere, der er fordelt på fire afdelinger. Vi servicerer Sundheds-og Omsorgsforvaltningens ca. 10.000 medarbejdere og samarbejder nationalt, regionalt og tværkommunalt om nye digitale løsninger til medarbejdere og borgere i Københavns Kommune.
Om afdelingen
Afdeling for Portefølje og Informationssikkerhed har ansvar for at omsætte den it-styringsmæssige dagsorden til praksis i Center for Digitalisering. Afdelingen har en bred samarbejdssnitflade ud mod de tre øvrige afdelinger i centret, den øvrige sundheds- og omsorgsforvaltning samt de øvrige forvaltninger i Københavns Kommune.
Som afdelingsleder får du personaleansvar for medarbejderne i afdelingen, ligesom du får det faglige ansvar for afdelingens opgaver og leverancer. Du skal som leder medvirke til at sikre opgavevaretagelse på en række områder:
- Teknisk systemejerskab for ca. 80 fagsystemer
- Udvikling og styring af systemporteføljen
- Teknisk understøttelse af projekter i projektafdelingen
- Informationssikkerhed og complianceopfølgning på området for persondata og informationssikkerhed
Vi vægter, at du
- har interesse for og gerne erfaring med personaleledelse
- har en samarbejdende og empatisk ledelsesstil og skaber tillid, fællesskab og samarbejde på tværs
- har erfaring fra den offentlige sektor og gerne indsigt i det kommunale sundheds- og omsorgsområde
- har kendskab til systemforvaltning herunder konkret viden om ITIL og de mest centrale dele af persondatalovgivningen
- forstår arbejdet med styring af en systemportefølje
- forstår processerne i en stor, politisk organisation
- kan indgå som en god kollega i et ledelsesteam
- personaleansvar for 14 dygtige fagspecialister
- et udfordrende job i en åben, dynamisk og samarbejdsorienteret organisation
- en dagligdag præget af højt tempo, godt humør, engagement og en uformel omgangsform
- kompetente og erfarne kollegaer, der gerne samarbejder og deler viden
- mulighed for at præge it-udviklingen på sundheds- og omsorgsområdet
- at du gennem dit arbejde kan gøre en forskel for rigtig mange mennesker.
- engagerede medarbejdere, der arbejder med stor grad af ansvarsfølelse og selvstændighed
Stillingen er til besættelse snarest.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og afhængigt af erfaring og kvalifikationer.
Ansættelsesstedet er Borups Allé 41, 2200 København N.
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte centerchef Rikke Saltoft Andersen på 3052 5010.
Søg via linket senest torsdag den 1. juni 2023
Ansættelsessamtaler afholdes i starten af juni. Der indgår test i ansættelsesforløbet.
Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Forvaltningen har ansvar for sundhedstilbud til alle københavnere og for ældre- og plejetilbud til borgere over 65 år. Der er ca. 10.000 ansatte fordelt på en central forvaltning i Sjællandsgade og fem lokalområder fordelt i byen. Læs mere på www.kk.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 01-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=191964&DepartmentId=22669&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5833735