BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du understøtte, at der udvikles ny politik, som gør københavnerne sundere og sikrer en god ældrepleje? Har du øje for det gode mødemateriale, og kan du kvalitetssikre notater og beslutningsoplæg med blik for den politiske virkelighed?
Så har vi jobbet til dig.
Vi søger en erfaren konsulent med blik for strategi og politik, som kan løse opgaver for – og med – vores borgmester og direktion. En stor del af dit arbejde vil være at understøtte borgmester og direktion, udarbejde strategiske oplæg og følge op på politiske sager i tæt samarbejde med forvaltningens fagkontorer. Du skal i den forbindelse evne at motivere, understøtte og udfordre organisationen.
Hvem er du?
- Du har en skarp analytisk tilgang og stærk politisk forståelse
- Du holder styr på opgaverne, formår at prioritere og arbejder selvstændigt
- Du får energi af at have overblik og drive processer
- Du er en god kollega, som kan etablere et godt samarbejde med kolleger og chefer på tværs af hele forvaltningen
- Du kan tage initiativ, er struktureret og vedholdende og giver en hånd med, hvor der er brug for det
- Du har stor erfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation og har en relevant akademisk uddannelse
- Du kan navigere i samspillet mellem administration og politisk ledelse, hvor interessenterne er mange og tempoet til tider hektisk og højt
- bestille og kvalitetssikre mødemateriale til borgmesteren
- følge op på politiske sager i tæt samarbejde med forvaltningens fagkontorer
- lave oplæg og skrive taler til borgmesteren
- drive budgetprocesser sammen med vores økonomiafdeling
- planlægge og drive større projekter
Du bliver en del af Afdeling for Borgmester- og Udvalgsbetjening, hvor du skal fungere som bindeled mellem borgmester og forvaltning. Vores afdeling har ansvaret for betjeningen af borgmesteren og det politiske udvalg.
Afdelingen er en del af Center for Ledelse og Kommunikation, der samlet set har ansvaret for betjening af borgmester, politisk udvalg og direktion samt ansvar for presse og kommunikation. Vi arbejder i et professionelt og ambitiøst miljø, hvor alle ca. 30 medarbejdere og ledere hver bidrager til at få tingene til at gå op i en højere enhed.
Og så er vi er en del af Sundheds- og Omsorgsforvaltningen med i alt ca. 10.000 ansatte, der hver dag sikrer sundheds- og forebyggelsestilbud, rehabilitering, pleje og omsorg til borgerne i Københavns Kommune.
Hvad tilbyder vi?
Du får et meningsfyldt job, hvor vi er med til at gøre en forskel i københavnernes hverdag.
Din dag bliver tempofyldt i et kontor, hvor vi taler og sparrer med hinanden om opgaver og udfordringer.
Der er stor tillid til medarbejderne og en høj faglighed. Vi hjælper hinanden, løser opgaver på tværs og får ting til at ske. Vi griner ofte sammen og har en uformel tone mellem kollegaer, chefer og borgmester.
Din primære arbejdsplads er Københavns Rådhus. Du bliver ansat som special- eller chefkonsulent. Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst.
Mere information
Vil du vide mere, så kontakt afdelingsleder Søren Frilander på 2679 5733.
Søg via linket senest mandag den 5. juni 2023
Vi holder samtaler i uge 24-25 med henblik på ansættelse pr. 1. august 2023 eller efter nærmere aftale.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=191682&DepartmentId=22882&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5833142