Intern vikar der kan understøtte borgere i akut psykisk krise til Københavns Kommunes Akuttilbud

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du glad for vagter, der ikke ligner hinanden og for at have tæt dialog og kontakt til borgere? Vi søger dig, som kan understøtte borgere i akut psykisk krise.

Akuttilbuddet er et unikt social psykiatrisk tilbud i Københavns Kommune, som både har en døgndækket akuttelefon, som borgerne kan ringe til ved behov for rådgivning og støtte og som tilbyder overnatning af kortere varighed til borgere med egen bolig. Vi arbejder dagligt for at disse borgere støttes til en bedre trivsel. Vi har et stærkt arbejdsfællesskab, gode normeringer og muligheder for at være med til at præge udviklingen af vores tilbud. Og vi sørger for et skræddersyet introprogram til dig, uanset hvilken baggrund du har.

Den ene stilling er på 8 timer ugentligt med dagvagter hver anden weekend og mulighed for flere vagter. Derudover søger vi løse vikarer også gerne vikarer, der kan være interesseret i at tage nattevagter.

Om os
Akuttilbuddet er et døgntilbud til borgere bosat i Københavns Kommune. Formålet med tilbuddet er at sikre fastholdelse i egen bolig, ved at forebygge indlæggelser og lette overgangen fra indlæggelse til egen bolig. Det gør vi døgnet rundt ved at yde rådgivning, støtte, og hjælp i form af samtaler til københavnerborgere, der er pårørende til eller selv oplever akut psykisk krise.

Tilbuddet består af tre former for hjælp

  • En døgnbemandet akut telefon med nr. 3317 2900
  • Mulighed for at få støtte og rådgivning. Man kan både få støtte og rådgivning pr. telefon eller booke tid til at komme forbi til en samtale
  • Mulighed for at overnatte i akuttilbuddet
Din vigtigste opgave vil være at give telefonisk eller personlig støtte og rådgivning til borgere i akut psykisk krise, så borgere kan leve et så selvstændigt liv som muligt med fastholdelse i egen bolig. Hos os er vi to medarbejdere på arbejde ad gangen. Din base vil primært være på Griffenfeldgade på Nørrebro.

Vi forventer, at du har følgende kompetencer og kvalifikationer

  • Du kan være uddannet eller under uddannelse til fx pædagog, ergoterapeut, sygeplejerske, social- og sundhedsassistent, socialrådgiver, psykolog, eller andet relevant
  • Du har viden om eller erfaring med målgruppen
  • Du kan omsætte din viden til konkrete handlinger
Og vi forventer, at du har følgende personlige kompetencer

  • Du er fagligt nysgerrig og reflekterer over egen praksis
  • Du drives af variation i arbejdet og får energi af en uforudsigelig hverdag
  • Du er god til at skabe kontakt til mennesker med psykisk sårbarhed og mennesker i krise
  • Du har gode samarbejdsevner og formår at skabe tillidsfuld kontakt
  • Du er ansvarlig og mødestabil
Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse er i forhold til gældende i overenskomst.

Vi gør opmærksom på at, Center for Støtte til Borgere i egen Bolig og aktivitets- og samværstilbud indhenter straffeattester ved alle nyansættelser.

Arbejdstiden er røgfri.

Du kan læse mere om Akuttilbuddet her: Akuttilbud for psykisk sårbare | Københavns Kommunes hjemmeside (kk.dk)

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte tilbudsleder Lene Mia Christiansen på 2037 3012 i dagtimerne.

Søg via linket senest søndag den 18. juni 2023
Der vil være løbende samtale.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192417&DepartmentId=21560&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5845485

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet