Faglig ressourceperson til Visitationen

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du uddannet sygeplejerske, fysio- eller ergoterapeut, og vil du være med til at understøtte fagligheden i Afdeling for Udredning og Rehabilitering?

Så er du måske vores nye faglige ressourceperson i Udredning og Rehabilitering, Visitation Syd i Københavns Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltning (SUF).

Københavnerne lever længere, og der bliver flere ældre med kroniske sygdomme og nedsat funktionsevne. Kortere indlæggelser og flere ambulante behandlinger betyder flere kommunale sundhedsopgaver, mere kompliceret pleje og flere borgerforløb på tværs af sektorer og på tværs af kommunens egne indsatser. Det stiller store krav på tværs af SUF og for os i Udredning og Rehabilitering.

Som faglig ressourceperson i Udredning og Rehabilitering er dine opgaver

  • Være ansvarlig for og facilitere det faglige indhold på afdelingsmøder
  • Være tovholder på netværksgrupper på tværs af byen
  • Være ansvarlig for faglig sparring af visitatorer i afdelingen
  • Sikre faglig udvikling og ensretning i afdelingen og på tværs af byen
  • Understøtte visitatorerne i udredningsprocessen og igangsættelse samt varetagelse af borgers rehabiliteringsforløb (§83a)
  • Understøtte behandling af klagesager
  • Sikre oplæring af nye visitatorer
  • Indgå i faglig sparring med kolleger og samarbejdspartnere
  • Medvirke til at fremme samarbejde internt i afdelingen, på tværs af myndighedens øvrige afdelinger, Råd og Vejledning samt Støtte og Koordinering, og på tværs af SUF
For at sikre de bedste arbejdsbetingelser for dette tilbyder vi

  • stor selvstændighed i forhold til opgaveløsningen
  • faglig sparring med kolleger og din nærmeste leder
  • høj grad af tværfagligt samarbejde
  • et godt og stærkt arbejdsmiljø, som er baseret på høj faglighed, respekt for hinanden og hjælpsomhed
  • et arbejde, hvor faglig udvikling er i fokus
  • en arbejdsplads med udbud af kompetencegivende kurser
Om dig

  • du har et godt overblik, kan arbejde selvstændigt og er god til at planlægge og strukturere i en travl hverdag med mange skiftende opgaver
  • du er handlekraftig og beslutningskompetent
  • du har gode kommunikationsevner – både mundtligt og skriftligt, da du får en stor kontaktflade med mange forskellige samarbejdspartnere
  • du har stor erfaring med og viden om myndighedsområdet og arbejdet med §83a
  • du har erfaring med behandling af klagesager og indberetning til Ankestyrelsen
  • du er kyndig bruger af IT og har stor erfaring med omsorgssystemet CURA
Praktisk information
Stillingen er på 37 timer om ugen i dagtid på hverdage, og du vil være selvtilrettelæggende.

Stillingen er til besættelse den 1.oktober 2023.

Ønsker du yderligere oplysninger, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Julia Djenner på 2722 7757.

Du kan klikke her og læse mere om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen.

Søg via linket senest tirsdag den 29. august 2023
Samtaler forventes afholdt i uge 34/35.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193972&DepartmentId=23005&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891163

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet