Er du kreditorbogholder og drømmer om et nyt job?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Så kan Drømmeland måske gøre dine drømme til virkelighed! Som kreditorbogholder her vil du blive medansvarlig for styring af den daglige økonomiske drift, kreditorbogføring og afstemninger samt blive højre hånd for Finance Manager.
Interesseret? Så læs videre.


Du får selvstændigt ansvar for kreditorbogholderiet inklusive kontering,

Dine opgaver bliver:

  • Styring og kontrol af kreditorbogholderiet
  • Daglig kontrol af bankbevægelser, saldi og afstemning
  • Håndtere indgående mails relateret til økonomiske forhold og forespørgsler
  • Registrering og bogføring af aconto-indbetalinger fra kunder
  • Monitorere og tage action på åbne poster fra butikkerne og webshop
  • Håndtere debitorrefusioner og udbetalinger
  • Besvare og servicere henvendelser fra butikkerne vedrørende betalinger og ordrer
  • Assistere med udarbejdelse af revisionsmaterialet

Der vil på sigt også være mulighed for at få opgaver med forecast og budgettering.

Udover at besidde gode regnskabskompetencer har du øje for og interesse i procesoptimering med henblik på at maksimere effektiviteten og styrke samarbejdet med Drømmelands butikker og øvrige afdelinger.
 

Kvalifikationer og kompetencer

Du har en stærk forståelse for almindelige regnskabsprincipper og har gerne en  bachelorgrad i økonomi eller er akademiøkonom. Du er besiddelse af gode kommunikationsevner, er omstillingsparat og har evnen til at indgå i et konstruktivt samarbejde på tværs af hele virksomheden

Som person er du løsningsorienteret, selvkørende og er vant til at have flere bolde i luften ad gangen. 

Du begår dig ubesværet på både dansk og engelsk, såvel mundtligt som skriftligt. Har du erfaring med nyere version af NAV, er det en fordel.


Du tilbydes

  • Konkurrencedygtig løn
  • Medarbejdergoder, herunder sygesikring og pensionsordning
  • Samarbejdende og støttende teammiljø
  • Faglig udvikling og mulighed for at sætte dit præg på struktur og løsninger af alle arbejdsopgaver.

Praktiske oplysninger

Stillingen er en 37 timers stilling, med mulighed for at arbejde hjemme 1-2 dage om ugen.

Der er mulighed for gratis parkering, og der er 10 minutters gang til Bagsværd Station. 

Søg jobbet

Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.


Temp-Team

Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.

Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

TEMP TEAM A/S - København, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5965136

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet