Du har flair for kundeservice og salg. Kan være ansvarlig for den daglig drift. Lede og fordele arbejdet i centeret, herunder bemandingsplanen for vores receptionister. Er klar til at tage en nøglerolle og arbejde med udgangspunkt i centrets hjerte. Du er ofte ude på gulvet i centret og møder vores medlemmer. Derudover er du omdrejningspunkt for centrets receptionister og holdinstruktører. Du er fokuseret på at opnå resultater og løser problemer hurtigt og effektivt. Trives med varierede arbejdsopgaver, er omstillingsparat og fleksibel. Du er god til at følge procedurer og forstår nødvendigheden af regler og retningslinjer.
Krav til kvalifikationer:
Erfaring fra servicebranchen, detail og eller motionsbranchen en klar fordel
God kommunikator
Struktureret
Skal kunne tale dansk og engelsk
Du har stor interesse for træning og livsstil
God teamplayer
Du er selvstændig og kan arbejde selvstændigt
Er garvet PC brugere, da du vil være ansvarlig for centres styresystem Flexybox, og samtidigt kommunikerer med kunder pr. telefon og e-mail.
Har du kendskab til SoMe og Meta er det klart en attraktiv fordel og kunde styre centrets META platform for organiske posts m.m.
Arbejdstid:
Fast uge med ca. 20 timer som kan varieres.
Arbejdstidspunktet dagligt vil være en variant af formiddags arbejde 8.00-12.00 og dage hvor du er tilsted i centrets prime tidspunkt 16.00-20.00
Derudover kan der være weekend vagter med drift af receptionen.
Løn og Benefits:
Løn efter kvalifikationer.
PC og Firma Mobiltelefon
Hvornår skal man starte:
Opstart snarest muligt
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gladsaxe Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (20-30 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
HOUSE OF GRITTY ApS, Bagsværddal, 2880 Bagsværd
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6147141