Administrative medarbejdere til den centrale økonomi- og HR-afdeling i Kultur- og Fritidsforvaltningen (fast stilling og barselsvikariat)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at løse administrative opgaver effektivt og samtidig yde en god service? Får du energi at jonglere mellem mange forskellige administrative opgaver inden for økonomi og indkøb? Sætter du pris på hjælpsomme kollegaer med godt humør? Så er du en af vores nye kollegaer.

Om os
Du bliver en del af et team, som løfter en spændende og bred administrativ vifte af opgaver inden på økonomi, indkøb samt løn og personale. Vi leverer en høj kvalitet og service, og vi giver plads til, at du kan udvikle en bred vifte af kompetencer som enten specialist eller generalist. Du får en stor og mangfoldig berøringsflade i hele organisationen og har mulighed for at få indflydelse på både nye som eksisterende arbejdsgange.

Vores samarbejde er præget af respekt for samt tillid til hinanden, og hvor ledelsen er tæt på driften. Vi hjælper og støtter hinanden – særligt i de perioder hen over året, hvor vi har travlt. Vi sætter stor pris på hinandens selskab og fællesskabet – både i frokostpausen og når teamet eller afdelingen afholder arrangementer.

Om stillingen
Du bliver en del af et team, som løfter administrationen for størstedelen af Kultur- og Fritidsforvaltningen. Vi har en stor sagsvolumen af forskelligartet karakter, hvorfor det kræver en god portion overblik og evnen til at prioritere for at udføre arbejdet. Vigtige elementer i vores samarbejde er tid til at løse og hjælpe hinanden med opgaverne, hvor vi samtidig sætter pris på at have det sjovt.

Du kommer primært til at arbejde med indkøb og økonomiopgaver, hvor opgaverne spænder over fakturabehandling, indkøb i Kvantum, oprettelse af rammeordrer, behandling af udlæg og køb, salgsfakturering mm.
I teamet løser vi også administrative opgaver inden for løn og personale, hvor opgaverne spænder over understøttende opgaver ifm. rekruttering, ansættelse, stillingsændring, lønændring, fratrædelse og støttede jobs mm. Hvis du har interessen for løn og personale, vil du på sigt kunne udvikle dig til at varetage dette fagområde.

Om dig
Vi lægger vægt på, at du har et godt humør og går positivt til nye opgaver. Det er vigtigt, at du har gode samarbejdsevner, sætter pris på samarbejdet med gode kolleger og ser muligheder i vores forskellige baggrunde.

Du får succes i stillingen, når du:

  • arbejder effektivt, struktureret og kommunikerer tydeligt i skrift og tale
  • er serviceminded, bevarer overblikket ved stramme deadlines og trives med at arbejde med fælles servicemål
  • har en god systemforståelse
Det er en fordel, hvis du har erfaring med indkøb og økonomi, herunder:

  • har kendskab til kreditor- og debitorprocesser
  • har erfaring med indkøb og dialog med eksterne samarbejdspartnere
  • har erfaring med SAP (Kvantum)
Vi forventer, at du har en uddannelse inden for offentlig administration eller anden relevant uddannelse.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelse sker i overensstemmelse med gældende overenskomst.
Der indhentes reference i forbindelse med ansættelsen.

Stillingerne ønskes besat hurtigst muligt eller senest den 1. oktober 2023.

Yderligere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder Randi Salling på 2134 8313 eller Georg Schirmer Bartholdy på 2777 0317.

Søg via linket senest søndag den 6. august 2023
Første samtale afholdes i uge 33 og anden samtale forventes afholdt i uge 34.

Kultur- og Fritidsforvaltningen
Kultur- og Fritidsforvaltningen er Danmarks største kulturforvaltning. Vores arbejdsopgaver spænder bredt fra idræt, kultur og borgerservice til huslejenævn, folkeregister, vielser og afvikling af valg og folkeafstemninger. I Kultur- og Fritidsforvaltningen arbejder vi for at skabe de bedste rammer for kultur- og fritidslivet i København – og i samarbejde med københavnerne at skabe en by, der lever og udvikler sig. Vi er en politisk ledet organisation og har til opgave at understøtte og udleve politiske beslutninger. Alt sammen med det overordnede formål at give københavnerne et bedre kultur- og fritidsliv og være en åben og professionel indgang til Københavns Kommune.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=193004&DepartmentId=19087&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5861199

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet