Administrativ medarbejder til Novo Nordisk

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Jobbet

Som kommende medarbejder hos Novo Nordisk kan du se frem til at blive en del af en dynamisk international virksomhed. Din fornemmeste opgave bliver at hjælpe til med diverse administrative opgaver i forbindelse med refusion. Du vil få en stor kontaktflade, da du ofte vil være i dialog med mange forskellige kollegaer på tværs af organisationen, hvorfor det er essentielt, at du trives med selvsamme.

Ved ansættelsens start vil du modtage en kyndig oplæring, så du er sikret de bedste forudsætninger for at varetage jobbet.

Profil

Som person er du struktureret og kan bevare overblikket, selv når det går stærkt. Du sætter en ære i at arbejde med stor grundighed og kan bevare fokus, når du har med rutineprægede opgaver at gøre.

Desuden ser vi gerne, at du kan nikke genkendende til følgende:

  • Er glad for rutinepræget arbejde
  • Er god til at følge processer
  • Er ansvarsbevidst og detaljeorienteret
  • Er IT-kyndig og har gerne erfaring med SAP og Excel

Det praktiske

Arbejdslokation: Virksomheden er beliggende i Bagsværd.

Arbejdstid: 37 timer om ugen inden for normal kontortid. Din mødetid er fleksibel, men der er ikke mulighed for hjemmearbejde.

Opstart: Snarest muligt

Varighed: 3 måneder med mulighed for forlængelse

Er du interesseret?

Klik på 'Søg jobbet' for at skrive din ansøgning. Har du ikke allerede en profil hos Moment, vil du blive bedt om at oprette en som første led i ansøgningsprocessen.

Vi glæder os til at høre fra dig.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5971440

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet