Administrativ medarbejder til anlægsprojekt i Københavns Kommunes Ressource- og Affaldsplan 2024

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du ansvarsbevidst og struktureret, og trives du i et engageret og uformelt miljø? Så læs her

I Københavns Kommune har vi en ambitiøs målsætning om at indsamle 70% af borgernes affald til genanvendelse i 2024.

I Enheden for Bæredygtigt Byggeri og Genbrug hjælper vi borgerne med dette ved at give dem mulighed for at sortere deres affald i det offentlige rum i såkaldte sorteringspunkter.

Om jobbet og dine arbejdsopgaver
Stillingen som administrativ medarbejder indebærer håndtering af daglige henvendelser fra borgere angående kommunens etablering af sorteringspunkter.

Du skal facilitere henvendelserne hele vejen fra modtagelse af spørgsmål og indsamling af informationer til udarbejdelse af svar, afsendelse og journalisering. Du har dygtige kolleger, som hjælper dig med faglige input til svarene.

Som led i dette arbejde får du til opgave at udarbejde overblik og systematisere de svar, der løbende formuleres samt udvikle en svarbank, som svarene kan organiseres i.

Den anden hovedopgave i stillingen er forberedelse og udsendelse af anlægsinformationer.

Du skal, i samarbejde med kommunens anlægsfolk og eksterne samarbejdspartnere, planlægge udsendelse af anlægsinformation, tilpasse anlægsinformationsbreve og forestå udtræk af udsendelsesliste og udsendelse af breve i e-Boks.

Du kommer til at arbejde på et projekt, der løbende udvikler sig, så vi forventer, at du også kommer til at arbejde med en række andre opgaver såsom løbende opdatering af informationer på projektets hjemmeside, opdatering af kort over anlægsarbejder, videreudvikling af FAQ mv.

Om dig
Vi søger en dygtig og driftsorienteret kollega, som kan indgå i et velfungerende samarbejde med teamets ca. 15 øvrige medarbejdere samt vores eksterne samarbejdspartnere.

Vi forventer derfor, at du

  • har let ved at samarbejde
  • er god til databehandling, dataudtræk og brevfletning
  • har erfaring med udsendelse af breve i e-Boks
  • har erfaring med borgerkontakt og kan skrive respektfulde og informative svar i et flydende sprog
  • har erfaring med journaliseringssystemer
  • brænder for at give borgerne i København den bedste service
  • nyder rutinepræget arbejde, men også er klar på nye opgaver og måder at løse dem på
Vi lægger især vægt på, at du som person

  • er ansvarsbevidst og struktureret
  • er grundig, minutiøs og går op i detaljen uden at miste overblikket
  • er arbejdsom
  • trives i et engageret og uformelt miljø
  • kan holde det gode humør oppe – også hvis der er mange deadlines
Om os
Stillingen er forankret i forvaltningens afdeling for Klima og Byudvikling. Ansættelsen er i enheden Bæredygtigt Byggeri og Genbrug. Vi holder til i Njalsgade på Islands Brygge i København.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med Københavns Kommune.

Ansættelse er fra den 15. august 2023 eller hurtigst muligt derefter. Ansættelsen løber frem til og med 30. juni 2025.

Er du interesseret?
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Casper Marott på 2012 9640 eller enhedschef Jacob Gøtterup på 5197 8083.

Søg via linket senest tirsdag den 27. juni 2023
Samtaler forventes afholdt i uge 26.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gladsaxe Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Københavns Kommune, Borups Allé 177, 2400 København NV

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=192715&DepartmentId=19925&MediaId=4780&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5852336

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet